Terenowy marketing outdoor

jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi. Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event. Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa je

Terenowy marketing outdoor

Wady i zalety reklamy z nagłośnieniem

Pewnie każdy z was kojarzy jeżdżące przyczepy reklamowe z zamontowanym głośnikami, które w kółko na najem reklamy. Jest to całkiem ciekawy sposób na promowanie jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi. Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event.

Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin. Podczas gdy banery zaśmiecają przestrzeń publiczną cały czas. Można więc stwierdzić, że taka reklama jest mniej uciążliwa niż tradycyjna reklama zewnętrzna


Jest to wizualna elektroniczna komunikacja

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Marketing , krótka definicja z Wikipedii

Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing



© 2019 http://mpp.katowice.pl/