Reklama za pomocą materiałów drukowanych

jedna z podstawowych, oprócz druku wklęsłego i płaskiego, technik graficznych, w której odbitka powstaje poprzez odbicie farby nałożonej na częściach wypukłych formy drukowej. Jest to najstarsza technika graficzna. Obecnie z t

Dodane: 31-08-2016 07:31
Reklama za pomocą materiałów drukowanych etykiety na roli
Opakowanie bez brandingu nie może zaistnieć na dzisiejszym rynku. Ostatnio można drukować nawet niskie nakłady, wystarczy znaleźć: .

Definicja druku wypukłego

Druk wypukły, wypukłodruk ? jedna z podstawowych, oprócz druku wklęsłego i płaskiego, technik graficznych, w której odbitka powstaje poprzez odbicie farby nałożonej na częściach wypukłych formy drukowej. Jest to najstarsza technika graficzna.

Obecnie z technik druku wypukłego przemysłowo stosuje się przede wszystkim fleksografię oraz, szczególnie do zastosowań specjalnych, typografię. Zespoły fleksodrukowe są także stosowane do lakierowania. Typografia była powszechnie stosowaną techniką druku przed upowszechnieniem się urządzeń do naświetlania, które umożliwiły łatwe stosowanie druku offsetowego (druk płaski), który pozwala na uzyskanie lepszej jakości odbitek i jest bardziej ekonomiczny z innych względów.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_wypukły


Reklama zewnętrzna

Outdoor (ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising).

Outdoor oznacza reklamę eksponowaną na zewnątrz. Prezentowaną na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outdoor


Zabezpieczenie druku przed czynnikami zewnętrznymi

Większość druków w nowoczesnej poligrafii zostaje w taki czy inny sposób zabezpieczona przed czynnikami zewnętrznymi np. promieniami UV, które mogą powodować blaknięcie farby użytej do druku. Proces ten nazywa się uszlachetnianiem druku i może odbywać się zarówno na niezadrukowanej jeszcze powierzchni jak i na gotowy produkcie.

Istnieje wiele metod i sposobów na utwardzenie druku, a jedną z nich jest impregnowanie, czyli nic innego jak pokrycie druku specjalnym środkiem zabezpieczającym. Impregnat drukarski zabezpiecza druk oraz przedłuża jego trwałość. Obecnie prawie wszystkie drukarnie stosują jakąś metodę uszlachetniania druku nawet dla najtańszych zleceń.



© 2019 http://mpp.katowice.pl/