O wirtualnym biurze - definicja
Wirtualne biuro (ang. Virtual Office), inaczej e-biuro (ang. e-office) ? usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej bez konieczności fizycznej obecności przedsiębiorstwa w danym miejscu.
Umożliwia użytkownikom znaczną redukcję kosztów związanych z wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych. Wirtualne biura zapewniają rejestrację przedsiębiorstwa pod swoim adresem, dzięki czemu osoby prowadzące działalność w domu lub też mobilni specjaliści mogą korzystać z prestiżu prowadzenia przedsiębiorstwa pod adresem jednego z centrów biznesowych.
Wirtualne biura poza wynajmem adresu zapewniają również:
indywidualne numery telefoniczne
odbiór telefonów i faksów
odbiór i przesyłanie korespondencji
odbiór i obsługę skrzynki mailowej
obsługę prawną i księgową
przechowywanie dokumentów
rejestrację podmiotów gospodarczych w KRS, US, ZUS, GUS
wsparcie księgowe, prawne, informatyczne
założenie rachunku firmowego
skrytkę pocztową
wynajem sal na spotkania biznesowe
dobór optymalnej lokalizacji na nową fabrykę, oddział, sklep lub biuro
tworzenie biznesplanów
wsparcie doradcze w różnych dziedzinach
wyrabianie pieczątek, wizytówek i innych elementów systemu identyfikacji wizualnej
wynajem biurek dla freelancerów lub na coworking1
Wirtualne biuro to rozwiązanie dla ludzi pragnących rozpocząć działalność przy minimalnych kosztach lub obniżyć koszty istniejącej
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro
Najdroższe pakiety związane z prowadzeniem wirtualnego biura
Wirtualne biuro to coraz chętniej wybierany przez przedsiębiorców sposób na prowadzenie działalności gospodarczej. Taki wybór pozwala nie tylko na redukcję kosztów, ale również na uzyskanie rzetelnych i skondensowanych informacji na przykład co do przychodzącej korespondencji, co dla zabieganego na ogół biznesmena ma spore znaczenie. Jeśli chcemy zdecydować się na taką usługę to najczęściej możemy wybrać spośród wielu pakietów obejmujących konkretne usługi administracyjne. Najtańsze pakiety obejmują udostępnienie adresu do korespondencji a także odbieranie listów. Wraz ze wzrostem cen możemy spodziewać się coraz większej ilości usług: obsługa faksu czy przekazywanie uporządkowanej korespondencji elektronicznej.
charakterystyka wydajności pracy
Wydajność pracy jest najczęściej obliczana jako realny PKB podzielony przez liczbę pracowników lub liczbę przepracowanych godzin pracy. Produktywność pracy rośnie, jeżeli realny PKB zwiększa się szybciej, niż liczba pracowników (przepracowanych godzin).
Zmiany wydajności pracy w dużym stopniu zależą od wahań cyklu koniunkturalnego. Kierunek zmian produktywności pracy jest z reguły zgodny z kierunkiem cyklu tj. produktywność pracy rośnie w okresie koniunktury, a maleje w okresie recesji1. W przypadku osłabienia gospodarczego spadek produkcji jest bowiem szybszy od spadku zatrudnienia. Z kolei wzrost wydajności pracy bywa szczególnie szybki w pierwszym roku wychodzenia z recesji, gdy przedsiębiorstwa z reguły wciąż zachowując ostrożność, jeżeli chodzi o zwiększanie zatrudnienia.
Różnice we wzroście wydajności pracy mogą również wynikać ze stopnia rozwoju rozwoju gospodarczego kraju, a także struktury jego gospodarki i związanych z tym różnic sektorowych (m. in. wzrost produktywności pracy jest z reguły wyższy w przemyśle, niż w usługach; duże przedsiębiorstwa, zwłaszcza produkcyjne, cechują się wyższą wydajnością pracy, niż małe.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wydajno%C5%9B%C4%87_pracy